Általános Szerződési Feltételek

 

Üdvözöljük a www.invictaservice.hu weboldalán! Kérjük, figyelmesen olvassa el az alábbi általános szerződési feltételeinket, mert az oldalon keresztül történő kapcsolatfelvételi űrlap elküldésével, ajánlatkéréssel, megrendeléssel, vásárlással elfogadja annak tartalmát és magára nézve kötelező érvényűnek ismeri el azt. Amennyiben kérdése merülne fel a honlap használatával, az űrlap kitöltésével, az ajánlatkéréssel, vagy a vásárlás menetével kapcsolatban, keressen bennünket a megadott elérhetőségeink valamelyikén.

 

Szolgáltatói adatok:

Név: Realsys Reload Kft.

Székhely: 2120 Dunakeszi, Iskola utca 9. X/43

Levelezési cím: 2120 Dunakeszi, Iskola utca 9. X/43

Üzlet (személyes átadási, átvételi pont) címe: 2120 Dunakeszi, Fő út 105.

Nyilvántartásba vevő hatóság: Fővárosi Bíróság, mint Cégbíróság

Cégjegyzékszám: 13-09-173390

Adószám: 25107630-2-13

Kapcsolattartó: Kozonics Gábor

Telefonszám: +36 30 / 882-2515

E-mail: info@invictaservice.hu

Honlap: www.invictaservice.hu

 

Tárhely szolgáltató:

Név: HAYER Kft.

Székhely: 1171 Budapest, Péceli út 118.

Adószám: 10778805-2-42

Honlapunk kivitelezését és fejlesztését saját cégünk, a Realsys Reload Kft. végzi.

 

Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) tartalmazzák a Realsys Reload Kft. (székhelye: 2120 Dunakeszi, Iskola utca 9. X/43, a Fővárosi Bíróság, mint Cégbíróság Cg. 13-09-173390 cégjegyzékszámon nyilvántartásba vette, adószáma: 25107630-2-13; a továbbiakban: vállalkozás, cégünk, eladó) internetes honlapján forgalmazott termékeket, szolgáltatásokat a vásárlók (továbbiakban: érdeklődők, megrendelők, vásárlók, fogyasztók, felhasználók) eladóval szemben érvényesíthető jogait, illetve az eladó kötelezettségeit és felelősségét. A vásárló a honlapon keresztül történő kapcsolatfelvételi űrlap elküldésével, ajánlatkéréssel, megrendeléssel, vásárlással egyidejűleg elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el jelen ÁSZF-et.

A szerződés nyelve és formája

Az ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések magyar nyelven köttetnek. A honlapon keresztül történő kapcsolatfelvételi űrlap elküldése, ajánlatkérés, megrendelés ráutaló magatartással tett jognyilatkozatnak minősül, így az nem minősül írásban kötött szerződésnek, azt az eladó nem iktatja, így az utólag nem hozzáférhető és nem megtekinthető.

 

A termék, szolgáltatás megrendelésének menete

A www.invictaservice.hu oldalon regisztrációs felületet nem üzemeltetünk, ezért a kapcsolatfelvételi űrlap kitöltéséhez nem szükséges regisztráció, csak az űrlap mezőinek kitöltése, legördülő listából történő kiválasztása.

Kapcsolatfelvétel

A kapcsolatfelvételi űrlap elküldése nem jár kötelezettséggel érdeklődő részére.

A kapcsolatfelvételt követően munkatársunk 24-72 órán belül felveszi a kapcsolatot érdeklődővel e-mail-ben, illetve telefonon az esetleges részletek pontosítása végett. Minden írásos kapcsolatfelvétel - a termék szállítását kivéve - elektronikus úton történik.

Termék megrendelésének menete, szállítási határidő

Termék rendelése esetén, amennyiben az rendelkezésre áll raktárkészleten, cégünk munkatársa a termékről készült képpel, leírással, bruttó árral és szállítással kapcsolatos információkkal ellátott válaszlevelet küld az érdeklődő részére. Amennyiben a termék nem elérhető raktárkészleten, tájékoztatást ad a várható szállítási időről, képpel és bruttó árral ellátott válaszlevélben. Amennyiben a szállítási határidőt és árat érdeklődő elfogadja, erről válaszlevélben tájékoztatja cégünket, melyet követően a megrendelés folyamata megkezdődik. A szállítási határidő és az ár elfogadása megrendelést generál, mely a megrendelő részére fizetési kötelezettséget keletkeztet!

Szervizszolgáltatás megrendelésének menete, termék átadása, átvétele

Szervizszolgáltatással kapcsolatos információ kérés esetén szintén 24-72 órán belül felveszi munkatársunk az érdeklődővel a kapcsolatot, hogy a lehető legpontosabb képet kaphasson a szervizelendő feladatról és egyeztetnek a termék személyes átvételével és előzetes átvizsgálásával kapcsolatosan. A készülék átvizsgálását követően, de még a szerviz elvégzését megelőzően munkatársunk egyezteti levélben az ajánlatkérővel a szerviz díját, melynek elfogadása és annak válaszlevélben történő írásos megerősítése esetén elvégzi a javítást. A díj elfogadása megrendelő részére fizetési kötelezettsége keletkeztet! A készülék átvizsgálása és a probléma megállapítása díjtalan. Mind a szervizelt, mind a szerviz szolgáltatást igénybe nem vevő vásárló, érdeklődő köteles a terméket a szolgáltatás elvégzését vagy lemondását követő 30 napon belül átvenni.

Szerződés, vásárlói adatok

A szerződés az eladó által tett ajánlatnak a vásárló által történő elfogadásával jön létre. A megrendelést akkor véglegesíti cégünk, és akkor tekinthető szerződésnek, ha azt a vásárló és cégünk is visszaigazolja és elfogadja. Az elállás jogát fenntartjuk.

A megrendelés teljesítéséhez a kapcsolatfelvételi űrlapon megadott adatokon felül munkatársaink számla, garancia kiállításhoz és szállításhoz további adatok megadását (pl. számlázási név, számlázási cím, szállítási név, szállítási cím) is kérhetik.

Termék információk

Termékrendelés, termékérdeklődés során a termék jellemzői tájékoztató jellegűek, a színek pedig eltérhetnek a valóságtól, mert azok nagyban függnek az érdeklődő által megjelenítésre használt eszköztől, illetve annak beállításaitól. Cégünk az ebből eredő félreértésekért semmilyen felelősséget nem vállal. Amennyiben bizonytalan, úgy a lehetséges problémák elkerülése végett kérjük, egyeztessen munkatársainkkal.

Amennyiben nem érkezik a megrendelést követő legkésőbb 72 órán belül megkeresés cégünk részéről, vagy úgy ítéli meg, hogy e-mail címét, vagy telefonos elérhetőségét rosszul, pontatlanul adta meg a kapcsolatfelvételi űrlap kitöltése folyamán, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot weboldalon megadott elérhetőségeink valamelyikén.

Árak

A termékek fogyasztói ára mindig a termék neve, képe, leírása mellett vagy alatt kerül feltüntetésre. Az árak minden esetben magyar forintban értendők és a 27% áfát tartalmazzák. Előfordulhat, hogy tévesen kerülnek feltüntetésre az árak, ebben az esetben cégünk fenntartja magának az árváltoztatás jogát, erről már a megrendelés teljesítését megelőzően munkatársunk tájékoztatja az érdeklődőt, megrendelőt. Amennyiben ezt a módosított árat a megrendelő nem fogadja el, úgy eladónak jogában áll a hatályos jogszabályok szerint a megrendelést nem elfogadni és annak teljesítését megtagadni.

Cégünk a termékek tulajdonjogát a vételár kiegyenlítéséig fenntartja magának. A www.invictaservice.hu munkatársai által küldött árak tájékoztató jellegűek, a honlap tulajdonosának részéről nem minősül nyilvános ajánlattételnek!

Fizetési módok

Vásárlónk az alábbi fizetési módok közül választhat kiszállítással történő megrendelés esetén:

Utánvéttel, ebben az esetben a vásárlás végösszege, azaz a megrendelt termék ára és a szállítás költsége is a termék átvételkor, kiszállításakor kerül megfizetésre készpénzben a futárnak, postának.

Előre utalással, ebben az esetben banki előre utalással kiegyenlíthető a vásárlás végösszege, azaz a megrendelt termék ára és a szállítás költsége is. Ez a teljesítési mód kizárólag munkatársunk írásbeli visszaigazolását követően indítható, mely visszaigazolásban megtalálja az összes adatot és információt, mely az utalás teljesítéséhez szükséges. A megrendelt terméket az átutalt összeg megérkezését követően tudjuk kiszállíttatni a megrendelő részére.

Személyes átvétel esetén: készpénzben és kártyaelfogadó terminál igénybevételével egyaránt teljesítheti a keletkező fizetési kötelezettségét.

Szállítás

Termékrendelés esetében cégünk a Magyar Posta futárszolgálattal szállíttatja csomagjait, ennek előnye, hogy a helyi postán öt napig átvehető a csomag. A szállítási díj Magyarország területén belül 1.990,- Ft, 30.000,- Ft feletti vásárlás esetén pedig ingyenes.

Szervizszolgáltatás esetében csak személyes átadás és átvétel lehetséges.

Az adatbeviteli hibák javításának technikai lehetőségei, felelősség a megadott adatok valódiságáért

A vásárlónak a megrendelés folyamán a megrendelés véglegesítése előtt lehetősége van az általa megadott adatok módosítására, pontosítására. Minden esetben a vásárló felelőssége, hogy az általa megadott adatok pontosan kerüljenek bevitelre, mivel ezen adatok alapján kerül számlázásra, illetve kiszállításra a rendelt termék. A megrendelésével a vásárló tudomásul veszi, hogy az eladó jogosult a hibás adatbeviteléből, a pontatlanul megadott adatokból eredő minden költségét a vásárlóra hárítani. Az eladót a vásárló által tévesen vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

Felhívjuk a figyelmét arra, hogy a rosszul megadott e-mail cím, a postafiókhoz tartozó tárhely telítettsége, illetve az adott postafiók spam szűrőjének működése (nézze meg a spam-ek között, nem került-e esetleg oda a visszaigazoló e-mail) a visszaigazolás kézbesítésének hiányát eredményezheti és meggátolhatja a kapcsolatfelvételt.

A megrendelést követő legkésőbb 72 órán belül az Ön által megadott e-mail címre egy automatikus elektronikus levelet küldünk, amely tartalmazza a kapcsolatfelvétel során megadott információkat. Amennyiben azt észleli, hogy korábban hibás adatot, adatokat szerepeltetett, kérjük, hogy mielőbb vegye fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink valamelyikén.

 

A vásárlót megillető elállási jogról

Elállási jog gyakorlásának menete
A vásárlót a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól 45/2014. (II. 26.) Kormány rendelet értelmében megilleti az indokolás nélküli elállás joga. A vásárló az elállási jogát gyakorolhatja a termék adásvételére irányuló szerződés esetén, vagy a termék, esetlegesen több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott terméknek, a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított 14 napon belül.

A vásárló az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is bármikor gyakorolja. Ha a szerződés megkötésére a vásárló tett ajánlatot, a vásárlót a szerződés megkötése előtt megilleti az ajánlat visszavonásának joga, ami a szerződés megkötésére kiterjedő ajánlati kötöttséget megszünteti.

Elállási nyilatkozat, A fogyasztót megillető elállási vagy felmondási jog gyakorlása
A vásárló a 45/2014. (II. 26.) Kormány rendeletben biztosított jogát gyakorolhatja az Elállási nyilatkozat minta felhasználásával e-mail-ben az info@invictaservice.hu e-mail címre, vagy postai úton a Realsys Reload Kft., 2120 Dunakeszi, Iskola utca 9. X/43 címre történő megküldésével.

Az elállási nyilatkozat érvényessége
Az elállási jogot határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a vásárló a nyilatkozatát a 14 naptári napos határidőn belül elküldi. A vásárlót terheli annak bizonyítása, hogy az elállás jogát e rendelkezéssel összhangban gyakorolta. Az eladó a vásárló elállási nyilatkozatát annak megérkezését követően köteles elektronikus adathordozón visszaigazolni.

Az eladó kötelezettségei elállás esetén

Az eladó visszatérítési kötelezettsége
Amennyiben a vásárló a 45/2014. (II. 26.) Kormány rendelet 22. §-nak megfelelően eláll a szerződéstől, az eladó legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított 14 napon belül visszatéríti a vásárló által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket, így a szállítási díjat is.

Az eladó visszatérítési kötelezettségének módja
A 45/2014. (II. 26.) Kormány rendelet 22. §-nak megfelelő elállás vagy felmondás esetén az eladó a vásárlónak visszajáró összeget a vásárló által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A vásárló kifejezett beleegyezése alapján az eladó a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a vásárlót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti. A vásárló által hibásan és/vagy pontatlanul megadott bankszámlaszám vagy postai cím következtében történő késedelem miatt az eladót felelősség nem terheli.

Többletköltségek
Amennyiben a vásárló nem a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választja, elállás esetén az ebből adódó többletköltségeket az eladó nem köteles visszatéríteni. Ilyen esetben a feltüntetett általános szállítási díjtételek erejéig áll fenn eladó visszatérítési kötelezettsége.

Visszatartási jog
Az eladó mindaddig visszatarthatja a vásárlónak visszajáró összeget, amíg a vásárló a terméket sértetlenül vissza nem szolgáltatta. Utánvéttel feladott küldeményeket eladónak nem áll módjában elfogadni.

A vásárló kötelezettségei elállás vagy felmondás esetén

A termék visszaszolgáltatása
Amennyiben a vásárló a 45/2014. (II. 26.) Kormány rendelet 22. §-nak megfelelően eláll a szerződéstől, köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül sértetlenül visszaküldeni, illetve az eladónak vagy az eladó által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a vásárló a terméket a határidő lejárta előtt megküldi.

A termék visszaszolgáltatásával kapcsolatos költségek viselése
A vásárló viseli a termék visszaküldésének költségét. A terméket az eladó címére kell visszaküldeni, illetve személyesen az eladó üzlethelyiségébe nyitvatartási időben eljuttatni.

Postai úton történő feladás esetében a fogyasztó felelőssége a szakszerű csomagolás, és a csomag biztonságos szállíttatása (ajánlatos a csomagot értékbiztosítással feladni). Az elveszett vagy sérült csomagokért az eladó felelősséget nem vállal. Postázási adatok: címzett Realsys Reload Kft., cím 2120 Dunakeszi, Iskola utca 9. X/43.

Vásárló felelőssége az értékcsökkenésért
Az eladó követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkentés megtérítését. (Kiemelt figyelemmel ügyeljen a termék sérülésmentességére.)

Az elállási jog kizártsága

Az eladó kifejezetten felhívja a vásárló figyelmét, hogy a vásárló nem gyakorolhatja elállási jogát a 45/2014 (II.26.) Kormány rendelet 29. §. (1) bekezdésében foglalt esetekben, így különösen a c) és az e) pontban meghatározottak esetén: olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a vásárló utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a vásárló személyére szabtak; olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.

Gyártói garanciális javítás feltételei

A termékek gyártói garanciális javítását a márkaképviselet által kijelölt garanciális szerviz végzi. Címét és elérhetőségét a termék mellé mellékelt gyári használati útmutató és garancia füzet tartalmazza. A szervizbe való eljuttatás a fogyasztó feladata és költsége. A szervizbe a terméken túl a garancia füzetet, a számlát, vagy annak másolatát is küldje el, hiszen a garanciális javítás csak ezek megléte mellett lehetséges. Fogyasztónak előzetes egyeztetés és ügyintézési díj mellett lehetősége van eladón keresztül kezeltetni a garanciális és szerviz igényeit.

Nem gyártói garanciális javítás feltételei

Szervizszolgáltatásunk során a javított, cserélt szerkezetre három hónap saját garanciát nyújtunk, melynek kezdete a termék személyes átvételének napja. Amennyiben a javított, cserélt szerkezet meghibásodásának oka a termék rendeltetésellenes használata, a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása, helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás, elemi kár, természeti csapás okozta kár, a garancia érvényét veszíti. A három hónapos garancia keretébe tartozó javítást az eladó vagy saját költségére maga elvégezheti, vagy mással kijavíttathatja. Az eladónak törekednie kell arra, hogy a javítást legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze, és kötelessége vásárlót tájékoztatni a szerviz várható elvégzésének dátumáról. Az újbóli szervizelést követően a három hónapos garancia újraindul a megjavított termék fogyasztó általi átvételének napjától. A nem szerkezeten végzett javítás, csere esetében garanciaidő nem illeti meg vásárlót, ezért az átvétel során különös figyelemmel kell a terméket áttekintenie, átvennie, mivel az átvételt és a szervizszolgáltatás díjának megfizetését követően panasszal már nem élhet.

Amennyiben felek között jogvita alakulna ki, melyet békés úton rendezni nem tudnak, a fogyasztó békéltető testületi eljárást kezdeményezhet, a Panaszkezelési és jogérvényesítési lehetőségek pontban feltüntetettek szerint.

Vásárlói véleményeltérés esetén eladó a fogyasztó kifogásáról jegyzőkönyvet vesz fel és a panaszkezelési eljárásnak megfelelően jár el (ld. lentebb) úgy, hogy az ügy jellegétől függően más szerviztől szakvéleményt szerez be. Amennyiben a hiba ténye, jellege, illetve a hiba keletkezésének időpontja megállapításához különleges szakértelem szükséges, a fogyasztó a kijelölt minőségvizsgáló szervezetektől közvetlenül kérhet szakvéleményt. A szakvéleményezés lehetővé tétele érdekében a cégünk fokozott mértékben együttműködik. Ennek keretében a fogyasztó részére (a hiba jellegére és keletkezésének lehetséges okaira vonatkozó) álláspontjáról írásbeli nyilatkozatot ad. További vita esetén a fogyasztó a helyi Békéltető Testülethez, valamint az illetékes Városi Bírósághoz fordulhat.

Kötelezettség nem áll fenn, ha eladó vagy a kijelölt szakszerviz bizonyítja, hogy a hiba nem rendeltetésszerű, a használati útmutatóban leírttól eltérő, durva használat, átalakítás, szakszerűtlen kezelés, helytelen tárolás, elemi kár vagy egyéb javítás, csere után keletkezett okból következett be.

Kellékszavatosság

Fogyasztó az eladó hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezéseinek megfelelően. Fogyasztói szerződés esetén a fogyasztónak minősülő vásárló az átvétel időpontjától számított két éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadásának időpontjában már léteztek. Az elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait a fogyasztó érvényesíteni már nem tudja. Nem a fogyasztóval kötött szerződés esetén a vásárló az átvétel időpontjától számított egy éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

A fogyasztó választása szerint az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: kérhet javítást vagy cserét, kivéve, ha ezek közül a fogyasztó által választott igény teljesítése nem lehetséges, vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a javítást, vagy a cserét a fogyasztó nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását, vagy a hibát a vállalkozás költségére a fogyasztó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy végső esetben a szerződéstől is elállhat. A fogyasztó a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban fogyasztó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

A fogyasztó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölni. A fogyasztó közvetlenül az eladóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét. A teljesítést, vagyis a kiszállítást, ill. átvételt követő hat hónapon belül felismert hiba esetén vélelmezni kell, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt, kivéve, ha e vélelem a hiba jellegével, vagy a termék természetével összeegyeztethetetlen. Az eladó csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a fogyasztó részére történő átadást követően keletkezett. Ennek alapján az eladó nem köteles a fogyasztó kifogásának helyt adni, ha megfelelően bizonyítja, hogy a hiba oka, a termék nem rendeltetésszerű használatának következménye. A teljesítést követő hat hónap elteltével azonban a bizonyítási teher megfordul, vagyis vita esetén a fogyasztónak kell bizonyítania, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt.

Termékszavatosság

Termékszavatosság kizárólag ingó dolog, jelen esetben termék hibája esetén merülhet fel. Ez esetben a fogyasztónak minősülő vásárló választása szerint a Kellékszavatosság pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. Termékszavatossági igényként a fogyasztó kizárólag a hibás termék javítását, vagy cseréjét kérheti. A termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig akkor, ha nem rendelkezik a gyártó által adott műszaki leírásban szereplő tulajdonságokkal. Termékszavatossági igényét a fogyasztó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. A határidő elteltével ezen jogosultságát elveszti. A fogyasztó a termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a fogyasztónak kell bizonyítania. A gyártó vagy forgalmazó kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba; vagy a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető, vagy a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak vagy forgalmazónak a mentesüléshez elegendő a felsoroltakból egy okot bizonyítania. Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a cserélt termékre, illetve javított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a fogyasztó a gyártóval szemben érvényesítheti.

Szavatossági igények érvényesítése

A szavatossági igényeit a fogyasztó az alábbi elérhetőségeken érvényesítheti: címzett: Realsys Reload Kft., levelezési cím: 2120 Dunakeszi, Iskola utca 9. X/43, telefonszám: +36 30 / 882-2515, e-mail cím: info@invictaservice.hu.

Felelősség korlátozása

Mindenkor a felhasználó felelőssége felmérni, hogy hogyan védheti meg a számítógépén tárolt adatait a behatolóktól. Cégünk feltételezi a felhasználó részéről az internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra. Eladót nem terheli felelősség, ha bármilyen működési hiba észlelhető az internetes hálózatban, ami megakadályozza a honlap működését és a kapcsolatfelvételi űrlap kitöltését, elküldését.

Panaszkezelési és jogérvényesítési lehetőségek

A vásárló a termékkel vagy az eladó tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken és módokon terjesztheti elő:

Személyesen nyitvatartási időben: 2120 Dunakeszi, Fő út 105.

Nyitvatartás: hétfő: zárva, kedd-péntek: 10-18, szombat: 9-13, vasárnap: zárva

Postai úton: címzett: Realsys Reload Kft., levelezési cím: 2120 Dunakeszi, Iskola utca 9. X/43

E-mail-ben: info@invictaservice.hu

A vásárlók könyvébe való bejegyzés

A vásárlók könyve az üzletben (2120 Dunakeszi, Fő út 105.) található. Az ide bekerült bejegyzésekre az eladó 30 napon belül köteles írásban válaszolni.

Szóban vagy írásban

A vállalkozásnak, illetve a vállalkozás érdekében vagy javára eljáró személynek az áru fogyasztók részére történő forgalmazásával, illetve értékesítésével közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozik.

A szóbeli panaszt a vállalkozás köteles azonnal megvizsgálni, és szükség szerint orvosolni. Amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása a panasz jellegéből adódóan nem lehetséges, vagy a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, a vállalkozás a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a fogyasztónak átadni. Az írásbeli panaszt a vállalkozás - ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi aktusa eltérően nem rendelkezik - a beérkezését követően 30 napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. Ennél rövidebb határidőt jogszabály, hosszabb határidőt törvény állapíthat meg. A panaszt a vállalkozás minden esetben egyedi azonosítószámmal látja el, mely a későbbiekben egyszerűsítheti a visszakeresését. A panasz elutasítása esetén a vállalkozás az elutasítás indokairól tájékoztatja a fogyasztót.

A panaszról felvett jegyzőkönyvnek az alábbiakat kell tartalmaznia:

  • A fogyasztó neve, lakcíme,
  • A panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,
  • A fogyasztó panaszának részletes leírása, a fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,
  • A vállalkozás nyilatkozata a fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,
  • A jegyzőkönyvet felvevő személy és a fogyasztó aláírása,
  • A jegyzőkönyv felvételének helye, ideje, illetve a panasz egyedi azonosítószáma.

A vállalkozás a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.

A panasz elutasítása esetén a vállalkozás köteles a fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával - annak jellege szerint - mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a vállalkozás a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást.

Abban az esetben, ha az eladó és a vásárló között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvitát az előzőekben leírt lehetőségek alapján nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a vásárló számára.

A fogyasztóvédelmi hatóságoknál való panasztétel
Amennyiben a vásárló fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes járási hivatalok látják el, ezek listáját az alábbi linken találja: http://jarasinfo.gov.hu/

Bírósági eljárás
A vásárló jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Per rendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.

Békéltető testületi eljárás
A vásárló az eladóval szemben fogyasztói panasszal élhet. Ha a vásárló fogyasztói panaszát elutasítják, úgy jogosult a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez fordulni. Az eljárás megindításának feltétele a békéltető testületnél, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. Az eljárásra - a fogyasztó erre irányuló kérelme alapján - az illetékes testület helyett a fogyasztó kérelmében megjelölt békéltető testület illetékes. A vállalkozást együttműködési kötelezettség terheli a békéltető testületi eljárásban. Ez alapján a vállalkozásokat válaszirat megküldésének kötelezettsége terheli, a békéltető testület felhívására. A vállalkozásokat továbbá a békéltető testület előtti megjelenési kötelezettség és az egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételének biztosítása is terheli.

Vállalkozásunkhoz tartozó területileg illetékes békéltető testület neve, elérhetősége

Pest Megyei Békéltető Testület
Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. emelet 240.
Telefonszáma: +36 1 / 269-0703
Fax száma: +36 1 / 269-0703
Elnök: dr. Csanádi Károly
E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu

A további békéltető testületek listája országosan, az egyes területileg illetékes Békéltető Testületek elérhetőségei

Baranya Megyei Békéltető Testület
Címe: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36.
Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109.
Telefonszáma: +36 72 / 507-154
Fax száma: +36 72 / 507-152
Elnök: Dr. Bércesi Ferenc
E-mail cím: kerelem@baranyabekeltetes.hu, info@baranyabekeltetes.hu

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület
Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Telefonszáma: +36 76 / 501-525, +36 76 / 501-532
Fax száma: +36 76 / 501-538
Elnök: Dr. Horváth Zsuzsanna
E-mail cím: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu

Békés Megyei Békéltető Testület
Címe: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
Telefonszáma: +36 66 / 324-976
Fax száma: +36 66 / 324-976
Elnök: Dr. Bagdi László
E-mail cím: bekeltetes@bmkik.hu

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület
Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefonszáma: +36 46 / 501-091, +36 46 / 501-870
Fax száma: +36 46 / 501-099
Elnök: Dr. Tulipán Péter
E-mail cím: bekeltetes@bokik.hu

Budapesti Békéltető Testület
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefonszáma: +36 1 / 488-2131
Fax száma: +36 1 / 488-2186
Elnök: Dr. Baranovszky György
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

Csongrád Megyei Békéltető Testület
Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszáma: +36 62 / 554-250 / 118 mellék
Fax száma: +36 62 / 426-149
Elnök: Dr. Horváth Károly
E-mail cím: bekelteto.testulet@csmkik.hu

Fejér Megyei Békéltető Testület
Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúséta tér 4-6.
Telefonszáma: +36 22 / 510-310
Fax száma: +36 22 / 510-312
Elnök: Dr. Vári Kovács József
E-mail cím: bekeltetes@fmkik.hu

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület
Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefonszáma: +36 96 / 520-217
Fax száma: +36 96 / 520-218
Elnök: Dr. Rácz Sándor
E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.
Ügyintézés helyszíne: 4025 Debrecen Vörösmarty u. 13-15.
Telefon: +36 52 / 500-710, +36 52 / 500-745
Fax: +36 52 / 500-720
Elnök: Dr. Hajnal Zsolt
E-mail cím: bekelteto@hbkik.hu

Heves Megyei Békéltető Testület
Címe: 3300 Eger, Hadnagy utca 6.
Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440.
Telefonszáma: +36 36 / 416-660 / 105 mellék
Fax száma: +36 36 / 323-615
Elnök: Dr. Gordos Csaba
E-mail cím: bekeltetes@hkik.hu

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület
Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8.
Telefonszáma: +36 20 / 373-2570
Elnök: Dr. Lajkóné dr. Vígh Judit
E-mail cím: bekeltetotestulet@jnszmkik.hu

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület
Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
Telefonszáma: +36 34 / 513-010
Fax száma: +36 34 / 316-259
Elnök: Dr. Rozsnyói György
E-mail cím: bekeltetes@kemkik.hu

Nógrád Megyei Békéltető Testület
Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány u. 9/a.
Telefonszám: +36 32 / 520-860
Fax száma: +36 32 / 520-862
Elnök: Dr. Pongó Erik
E-mail cím: nkik@nkik.hu

Somogy Megyei Békéltető Testület
Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6.
Telefonszáma: +36 82 / 501-000
Fax száma: +36 82 / 501-046
Elnök: Dr. Csapláros Imre
E-mail cím: skik@skik.hu

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület
Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
Telefonszáma: +36 42 / 311-544
Fax száma: +36 42 / 311-750
Elnök: Görömbeiné dr. Balmaz Katalin
E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu

Tolna Megyei Békéltető Testület
Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.
Telefonszáma: +36 74 / 411-661
Fax száma: +36 74 / 411-456
Elnök: Dr. Gáll Ferenc
E-mail cím: kamara@tmkik.hu

Vas Megyei Békéltető Testület
Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
Ügyfélfogadás: 9700 Szombathely, Rákóczi Ferenc u. 23.
Telefonszáma: +36 94 / 506-645, +36 94 / 312-356
Fax száma: +36 94 / 316-936
Elnök: Dr. Kövesdi Zoltán
E-mail cím: vmkik@vmkik.hu

Veszprém Megyei Békéltető Testület
Címe: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1.
Telefonszáma: +36 88 / 814-111
Fax száma: +36 88 / 412-150
Elnök: Dr. Vasvári Csaba
E-mail cím: info@bekeltetesveszprem.hu

Zala Megyei Békéltető Testület
Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.
Telefonszáma: +36 92 / 550-513
Fax száma: +36 92 / 550-525
Elnök: Dr. Molnár Sándor
E-mail cím: zmbekelteto@zmkik.hu

A békéltető testületekről és működésükről bővebben itt tájékozódhat: http://www.fogyasztovedelem.kormany.hu/

Európai Bizottság online vitarendezési platformja
Az Európai Bizottság által létrehozott honlap, amelyen regisztráció után lehetőség nyílik a felek vásárlással kapcsolatos jogvitájának rendezésére. Így a vásárló egy kérelem kitöltésével elkerülheti a bírósági eljárást és érvényesítheti jogait.

Európai Bizottság online vitarendezési platformjának elérhetősége: EU online vitarendezési platform